همه چی

همه چی

ناب ترین ها را از اینجا بخوانید
همه چی

همه چی

ناب ترین ها را از اینجا بخوانید

چشمانت دلم را پیر کرد

دیدمت ، انگار چیزى بر دلم تأثیر کرد ...
        با نگاه ساده ات ، دنیاى من تغییر کرد ...
دیدمت ، با لحن آرامى صدایم کردى و ...
      این دل مغرور ، در لحن صدایت گیر کرد ...
غرق آرامش مرا خواندى و گفتى میشود ...
     با سوالم ذهنتان را هم کمى درگیر کرد ؟!
میشود با من بمانى ! ساده… میخواهم تو را ...
       جمله ای ساده ، دلم را برد و در زنجیر کرد ..
اندکی با شوق، بی وقفه نگاهت کردمو ...
    در دلم گفتم که چشمانت دلم را پیر کرد !!!
رفتى و از دور میدیدم ،  پر از دلشوره ای ...
     تو نفهمیدى ، که عشقت در دلم تکثیر کرد
تیر آخر را زدی ، وقتی که گفتی عاشقم ...
عاشقت بودن ، مرا از هر تجرد سیر کرد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد