همه چی

همه چی

ناب ترین ها را از اینجا بخوانید
همه چی

همه چی

ناب ترین ها را از اینجا بخوانید

کمی راه بیا

دل من عاشق زارست ،کمی راه بیا
نفس ات بوی بهارست، کمی راه بیا

زندگی بی تو برایم غم دل خوردن و بس
سر من بی تو به دار است ، کمی راه بیا

چه جهانی،چه زمانی،همه اش دلهره است
خنده ات عشق و قرار است کمی راه بیا

تو عزیزی، تو طبیبی ، تو سراسر عشقی
قلب من بی تو دچار است کمی راه بیا

همه عمرم شده پاسوز دو چشمت گل من
ناز کردن به چه کار است؟کمی راه بیا

شده زندان همه ی دار و ندارم بی تو
دل من فکر فرار است کمی راه بیا

چه کنم از غم تو راهی میخانه شدم
تو گلی، قهر تو خار است، کمی راه بیا

خوش بحالش که ندید است نگاهت هرگز
برق چشمان تو نار است کمی راه بیا

دگرم نیست دلی تا که به دریا بزنم
زدنش بی تو قمار است کمی راه بیا

نکند حرف رقیبان شنوی،دور شوی
حرفشان کینه ی مار است کمی راه بیا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد